Sunday, January 16, 2011

suka hati no 1

akhirnye pada malam 16 Jan 2011 aku start ber'blogging'
sungguh WTF sebb orang laen masa ni tengah struggle gila2 nak Xam 3rd IA ang x sampai 2 minggu lagi
aku pulak boleh layan bulat blog
aku kalau boleh nak skip study buat benda bukan2 mmg sangat pro
tp kalau suruh stadi hampeh ape pon x committed
tengok housemate aku study mcm nak rak cuak 2 ade sikit2
tp kemalasan mengatasi segala2nye
haishhhh~~~
(kepada adik2 yang sedang stadi, jangan ikot perangai abang long yang mcm gampang ni. kalau korang fail sebab ikot padan muke ye. WAHAHHAHA)
Tp persetankan sume 2..
aku mmg tau aku ni pemalas tahap dewa
HAHAHA
kalau kne supplementary exam baru padan muka aku

P/s: aku sebenarnye x tau ape nk tulis sebagai mukadimah blog aku
dah lama sebenarnye aku nak tulis benda kejadah ni
tp x tergerak ati nak menulis secara terang2an

P/s2: aku mmg suka typo. kalau ade orang bace typo aku
u harap2 paham je la
ni blok aku korang x puas ati ngan ape aku tlis aku peduli ape aku
bukan aku kenal korang pon

No comments:

Post a Comment