Monday, January 17, 2011

suka NOS no 2- RIOT SAS



kalau korang tanye aku pengalaman waktu skolah yang x boleh aku lupa
aku akan cakap pengalaman riot interbatch antara JERKS ngan FIGHTER tahun 2004
dah la riot 2 jadi masa kitorang ngah amek exam SPM
kalau tanye benda 2 kat bebudak SAS zaman aku sume tau
mmg havoc gle mase 2
siap polis datang skolah buat kawalan
nasib FRU x rempuh kitorang je

ETHIOPATHOGENESIS RIOT


kisah ni bermula dari perasaan tak puas hati antara F5 n F4
biase la 2
masing2 nak tunjuk kepala sendiri
kat skolah aku ni satu je masalah yang aku nkmpak
kalau kita senior setahun dari junior
so x payah panggil abanag
so perasaaan hormat 2 kurang sikit antara junior n senior
lepas 2 mmg perasaan dendam yang dah terkumpul sekian lama antara JERKS ngan FIGHTER sejak azali
antara 2 batch ni mmg slalu berentap
dari zaman super2 senior sampai la zaman aku sume x leh ngam antara batch ni
mcm Gryffindor ngan Slytherin (ala2 hairy potter lak wakakaka)

ok berbalik kepada cerita
aku pon x berapa sure kenape bebudak F4 buat benda yang terkutuk 2 kat kitorang
tp aku dengar2 ade berkaitan perasaaan x puas hati bila diorang kalah rugby antara batch
(kat skolah aku mmg ade game rugby utk settle masalah antara batch)
biase la kalau game antara batch bitching2 tepi padang 2 mmg perkara lumrah
bila dah bitching paham2 jela x kan habis dekat padang, mst melarat sampai kat dorm
mase 2 FIGHTER x puas ati lagi ngan kitorang
so batch diorang antar taiko diorang lawan taiko kitorang (Enche Wahabe, respek la lu bro sebb lu dah kuar album baru. hehehhee)
mase bertumbuk ala2 royal Rumble WWE dekat court volley kitorang menang
lagi la x puas hati maalaun2 2

nak dipendekkan cerita mase majlis memohon maaf F5 dengan dak2 junior
ingatkan benda ni dah settle rupenye still diorang berdendam (macam gampang sume hipokrit sebb mase salam senyum tapi aleh2 buat benda hamjadah ni)

korang mst tertanye2 ape yang diorang buat kat kitorang kan?
hehehhe
korang mst dalam hati ade perasaan mcm nikan??
'tajuk dah gempak tapi xde pon riot, tipu syial'
'gampang la ko farid lembab gle cite ko ni, bosan ah bace'


jawapan aku
kalau korang nak bace teruskan kalau xnak pedulik ape aku
benda ni bukan masuk proffesional exam pon hahhahahha


okla2 aku sambung balik
kacau ah korang ni aku nye cite
btw cerita ni dari sudut pandangan aku sahaja
kalau korang x suka leh g mampos
hahahahhaha

RIOT DAY


aku x kan lupe hari menjawab exam sejarah SPM 2004
mase pagi yang agak hening sebb hari lasst skolah
banyak bebudak ponteng skolah kononye nk packing barang utk berambus dari skolah pada tahun 2
kelas pon ramai cikgu yang malas da nk masuk sebb dah abes syllabus n exam
korang mst ingat lagi kan antara kertas 1 n kertas dua ada gap utk lunch break
x  silap aku, aku mase 2 kluar awal 30 min dari exam hall ( aku dari dulu jenis x suka abeskan exam time, mst kuar awal), aku ade terdengar jeritan2 memaki hamun dari dorm Hisyamuddin n Zaaba sebb mase2 aku kat DM on da way nak balik Dorm Halimi.
aku dah pelik sebb aku dengar sura budak2 aku yang kluar awal menjerit2
pelik gila tp aku assume ni mst penangan paper sejarah (susah siot paper 1) sume dak2 ni dah jadi biol
sampai je aku kat dorm aku aku tegok Auuuuzzzzry (beliau seorang imam kat SAS ye) tengah jerit2 BABI FIGHTER!!! kat luar dorm sambil mengomel dalam bahasa ganu yang aku x paham
aku terkejut gila sebb selama aku knal die x pernah maki hamun dalam hidup die, paling kuat ckp bodo je.
(mase 2 aku sumpah rase nk tergalak gila babeng tengok auuuuzzzry mcm 2)
akt rak kasut aku tengok yang kasut basket yang baru dinobatkan sebagai MVP HK SBP zon tengah milik Kerang(Zul) dah kne spray nga spray itam (kasut 2 putih)
aku dah rase benda x kena ni x sedap ahati sangat2 da
masuk2 je aku kat dorm aku tengok  locker aku dah kne kopek
tilam n cadar aku dah kene conteng ngan marker
aku lempar beg aku n cek tgk ape yang hilang
cek punya cek yang hilang sneakers ADIDAS yang baru aku beli 2 bulan n camera Olympus boeh zooom (zaman 2 xde lagi budak2 mampu pakai digital camera, orang kaya je mampu) aku hilang
nasib henset ari 2 aku bawak masuk dewan exam, fuuuuhhh~~~
 mase 2 aku dah mula hilang waras, aku terus jerit
BABIIIIIII SAPE CURIK BARANG AKU!!!!!!!!

aku bukak baju n trus keluar drm
mase kluar aku tengaok budak2 Amekid atas dorm aku ngah hambat sekor dak Fighter
kelam kabaut mamat 2 lari
mase mamat 2 lari 2-3 budak aku block jalan die trus kitorang lauk die kat c2
kase 2 sempat kugaak gua melayang kan 2-3 penumbuk kat badan budak 2
lemau jugak die
tiba2 kitorang yang kat ground floor dengar GEDEBUKKKKK!!! dari arah taman mini depan dorm kitorang
aku trus g sane n tengok ade dak Fighter terdampar kat atas bunga2 sebb die melompat dari aras 2 kebawah sebb takot nk kne lauk ngan kitorang
mase 2 aku cuak gaak kalau die mampossebb die keras je dalam seminit 2
tiba2 trus die bingkas bangun, siyesly aku terkejut gle mase2
bagun je die trus die cabut lari arah umah pengetua sebb die ingat kitorang takot nk ikot die sampai c2,
kitorang ape lagi terus hambat die. kitorang tibai die cukup2 dekat lawn bowls green depan umah pengetua 2
mmg mase 2 otai gle gua rase
ade gak budak2 batch aku yang masuk skolah nak cari dak F4
taapi x jumpe kalau x kat dalam kelas kot diorang kne tibai

kitorang meriot dekt sejam jugak la
lepas sejam sume dak dah penat n sedih gle tgk barang kne curik n dorm kne vandalize
dorm aku kne kopek locker n tilam n cadar kne trash
paling sedih dorm sebelah aku dorm halimi A2.
kat dorm 2 kebanyakan kepal2 baatch aku dok dorm 2
so mmg teruk diorang kne
dorm kne spray FUCK JERKS kat dinding
katil patah n tilam kne toreh
dinding kne lempar telur busuk n sos cili (tah mane diorang dapat benda2 ni)
barang kne curik toksah kira la bape banyak
mmmg sedih gila kot
mase kitorang dah stop riot cikgu2 datang melawat kitorang
diorang siyesly terkejut dengan ape dak2 ni buat kat kitorang
yang aku ingat aku jumpe teacher shikin (mak wahabe) n teacher faniza x pakai baju
aku menagis depan diorang ( bapak lame shit bila pk balik hahhahaa)
diorang pon turut mengalirkan air mata atas nasib yang menimpa kami (cewwahh ayat)

POST RIOT


kitorang mase ari 2 mmg dah xde mood da nk amek paper 2 sejarah
masing2 dah down gle
tp cikgu2 sume pujuk kitorang supaya tenang n jgn ikot perasaaan
pk mase depan bla,blabla
mase 2 kitorang nak x nak kne amek jugak exam ye tak
sebelom masuk exam kitorang kne kumpul kat astaka
PK HEM ( ucop hassan) bagi warning amek exam n stay inside exam hall until all the student have left school ground after paper 2 sejarah
mase2 aku dah tgk ade 3-4 peronda polis dekat foyer skolah
mase2 aku tgk brader2 polis 2 ngah kawal area dewan skolah
cuak jugak mase 2 kot2 kne masuk lokap ke ape ke
pas perhimpunan 2 kitorang masuk dewan amek exam sampai la abes exam dalam kol 4 stengah
tunggu bebudak sume blah dari school groung bapak la lame gle
dekat kol 7 baru abes
external invigilator sume pelik apasal kali ni ramai budak2 tgg exam sampai abes masa slalunye ramai yang dah blah dari exam hall awal\
sampai la diorang siap pack answer paper pon kitorang x leh kuar lagi dari dewan sebb polis x bagi
mmg mcm haram la rase waktu 2
busan gle
malam 2 ramai2 kitorang tdo kat masjid sebb dorm dah trash glebabeng
kitorang list down stolen itan
nilai kne curi hampir2 25k ( gila kaye pencuri 2)

ni ade satu yang lawaknye
kitorang pas SPm masing2 dah x dendam dah kat dak2 yang pedajal kitorang 2
mase nak amek result sekor pon dak junior x dibenarkan jumpe kitorang
dah la mase2 ade jugak peronda polis yang mengawal kitorang
bukan kitorang nak mengamuk lagi
huahuahua


blok kelas alamshah

kesimpulannye, 2 la pengalaman skolah aku yang x dapat aku lupakan sampai skang
kepada perompak yang merompak barang aku
FU aku ucapkan n aku tuntut kat akhirat nnt whahahhahahahah

P/s: JERKS 0004 rulezz. mish the ol good time=)

No comments:

Post a Comment