Sunday, January 16, 2011

suka hati no 4

pagi2 buta ni aku banguan
lepas mandi n siap2 pakai baju terus tercongok depan lappy
bukan nk stadi
ahhaha
bangang betol aku
hehhehe
 keep that aside
mase aku tengah browsing UTUSAN MALAYSIA aku ade terbace artikel pasal ketua menteri Sarawak yang   arwah bini die meninggal taun lepas (dalam april kalau x silap) sebb kanser dapat kawen baru dengan minah arab yang cuuuuuun *FU taib mahmud*


disini aku nk timbulkan beberapa persoalan

  1. kenape awek cun zaman skang minat sangat orang yang sangat tua  mcm datuk die sendiri utk dijadikan suami??
  2. kenape orang politik malaysia sangat sangap dengan awek2 muda sebaya dengan cucu diorang
  3. adakah duit boleh membeli seseorang??
  4. macam mane die nak memberi 'nafkah' dengan secukupnye kalau perbezaan umur sangat jauh mcm langit dan bumi??
  5. ape yang minah syiria ni tengok kat taib mahmud yang sangat menarik perhatian die sampai leh kawen selaun duit taib mahmud?
  6. dan akhir sekali, taib mahmud cmne lu ngorat awek Syiria ni?? gile hot hahhaha. lu memeng lagend la dapat ayat arab ngan die
p/s: skang ni memang trend ke cari pasangan lain bangsa?? 
dulu heboh minah melayu cari mamat negro skang ni orang politik cari awek2 international
hahhahaha

kredit pic: http://www.utusan.com.my/

3 comments:

  1. meh aku jwb:

    1) sbb org tua lagi "wise" dari segi pemikiran..tak mcm org muda yg fikir xjauh ke hadapan. walaupun pndai merancang tp kekuatan emosi dan mental xckup (read: EQ lemah)

    2) productivity..enuff said

    3) boleh..ada satu berita pasal businessman hong kong dia pernah bayar perempuan utk kahwin dgn dia. nnt kalo aku dh jmpe link tu aku post kt cni

    4) 'nafkah' yg ko maksudkan tu boleh diberi dgn pelbagai cara. and btw, kalo btol2 perempuan tuh sygkan laki dia, getting physical on the bed is not the main priority

    5) refer jwpn aku no.1. maybe sbb taib mahmud ni seorang yg caring in relationship. kita xtahu soft side dia. tp pmpuan nih nmpk ape yg ade kt taib mahmud.

    6) laaa..lagi maw tanya..FACEBOOK la beb..haha

    ReplyDelete
  2. to poknik
    all of this question only rhetorical question
    not the actual question really
    hahhaha
    btw thaks a lot for answering that dumb Q

    ReplyDelete
  3. hahah..aku pon bosan gak..sbb tuh aku main bantai jawab

    ReplyDelete